A TMK 4.0 DMS korszerű, integrált megoldást kínál a márkakereskedések és márkaszervizek összes tevékenységének hatékony kezelésére. A program számos lehetőséget biztosít más platformon működő alkalmazásokhoz való kapcsolódáshoz, ilyenek a webáruház, más külső partnerekkel történő webes kommunikáció (például autóimportőr), sms és email kommunikáció, valamint a rendszerhez illesztett mobilalkalmazások.


Modulok:

  • új és használt jármű értékesítés,
  • CRM ügyfélmenedzsment,
  • szerviz előjegyzés, munkafelvétel és műhelymenedzsment,
  • mobil munkafelvétel,
  • ügyfélkiértesítés (e-mail, SMS),
  • produktív idő nyilvántartás,
  • alkatrész készletgazdálkodás és értékesítés,
  • szervizcsere-, napi bérautó szolgáltatás,
  • gumiabroncs bértárolás,
  • feladatkezelés és delegálás,
  • dokumentumkezelés,
  • nyomtatványkezelés,
  • számlázás,
  • pénztár.

Lehetséges a fenti modulok összes részfeladatának és teljes folyamatának egy rendszeren belüli kezelése akár több telephelyre, továbbá ezek ellenőrzése Vezetői Információs modul segítségével.


A flottakezelői rendszer a TMK 4.0 DMS részeként és önálló rendszerként is használható. A program az ajánlatok kezelésétől, a gépkocsi beszerzéseken át a bérbe adott gépkocsik üzemeltetéséig és a költségszámlák kiállításáig támogatja a flottakezelői folyamatokat. Kezeli az autópályamatricák valamint bírságok nyilvántartását és számlázását. A rendszer teljes körű funkcionalitást kínál az ügyfelek nyilvántartására, a bérleti szerződések kezelésére, az üzemeltetési funkciók (pl. szervizelések, káresemények) nyilvántartására, elő- és utókalkulációk készítésére, a kifutott járművek értékesítésére, mindezekkel segítve a folyamatok áttekinthetőségét, a hatékonyabb munkát.

 

A gépjárműimportőr egyedi igényeihez igazodó rendszer gyártmánytól függetlenül alkalmazható, kommunikációs képességei lehetővé teszik az importőr és a gyár, valamint az importőr és a márkakereskedői közötti strukturált, akár automatizált adatcseréket. A szoftver teljes körű megoldást kínál a gépjárművek és alkatrészek importjának és továbbértékesítésének informatikai támogatására. Lehetőséget biztosít a forgalmazott termékpaletta (árlista) nyilvántartására, kezelésére, lefedi a gépjármű és alkatrész értékesítés folyamatát az árajánlattól (közvetlen értékesítéskor) – a gyártó felé küldendő (gyártás)rendelésen át – a számlázásig. A készletek nyilvántartása gépkocsik esetében státuszokon keresztül, alkatrészeknél a jól bevált készletértékelési módszerek – FIFO, súlyozott átlagár – alkalmazásával valósul meg.


Modulok:
  • gépjármű,
  • alkatrész,
  • vevőszolgálat-garancia,
  • pénzügy-számlázás.

Az OMS komplex megoldást kínál minden pénzügyi és számviteli feladat elvégzéséhez. A pénzügyi bizonylatok és könyvelési tételek egyszerűen, gyorsan felrögzíthetők, a számviteli törvény által előírt listák, kimutatások és a megfelelő döntésekhez nélkülözhetetlen vezetői információk a beépített listák és a tetszőlegesen paraméterezhető Általános Keresés modul segítségével egyszerűen kinyerhetők. Az információk lekérdezhetők önelszámoló egységenként, ez lehetőséget biztosít több telephely, több értékesítési terület, több márka áttekinthető, szétválasztható könyvelésére. Integrált ügyviteli-számviteli rendszer részeként az OMS tökéletesen illeszkedik az értékesítési és raktár-szerviz modulokhoz, így nincs többszörös adatfelvitel. A kiállított bizonylatok könyvelése automatikus. A vevői kintlévőségekről információt tud szolgáltatni a számlázási modulok felé.


A POM Online Gépjármű Ajánlatadó segítségével a kereskedők bárhol és  bármikor be tudják mutatni a gépjárművet és teljes körű ajánlatot (extrák, tartozékok, finanszírozás, beszámítás) tudnak készíteni. A rendszer kapcsolatban van az importőri adatbázisokkal és a kereskedő TMK 4.0 DMS-ével, ezáltal real-time kezeli az importőri és kereskedői készleteket és akciókat. A program akár DMS kapcsolat nélkül is használható, az elkészült ajánlat PDF-ben közvetlenül küldhető az ügyfélnek, továbbá a TMK 4.0 DMS CRM moduljába is átadásra kerül utánkövetésre.


Az ERP a TMK 4.0 DMS munkafelvétel moduljának online kiterjesztése, egyúttal korszerű funkciókkal kiegészítése – ügyfélszolgálat, szervizelőjegyzés, műhelymenedzsment (munkaszervezés és időgazdálkodás), valamint a gumiabroncs bértárolás területeken – olyan új megoldásokkal, melyekkel jelentősen növelhető a hatékonyság, ezáltal a kihasználtság, a bevétel, és az ügyfélelégedettség. Könnyen kezelhető, jól átlátható és mindig kéznél van a munkafelvevőknél és  szerelőknél, alkalmas az aktív munkafelvételre, azonnali fotódokumentálásra.


A gépjármű importőri rendszer webes kiterjesztése.


Modulok:

  • gépjármű,
  • alkatrész,
  • vevőszolgálat-garancia,
  • pénzügy-számlázás.

Az Alkatrész Webáruház használatával a márkakereskedés lehetőséget biztosít  alkatrészvásárló partnereinek, hogy a webáruházban maguk nézzék meg a készletet, a tartozékok árait, és adjanak fel rendelést a kereskedés felé. A program kezeli az egyedi kedvezményeket és akciókat. Az online információnyújtással javul az ügyfélkiszolgálás és csökken a munkatársak leterheltsége, elkerülhetők az esetleges félreértések, félrehallások és elütések, automatikusan rögzítésre kerülnek a bejövő rendelések. A rendszer használata az alkatrészvásárló partnerek részéről regisztrációhoz kötött.


Az új CRM Ügyfélmenedzsment egyablakos kialakításának köszönhetően nagyban segíti az értékesítés szisztematikus, lépésenkénti végrehajtását, az aktuális feladatok elvégzését, és mindezt dokumentáltan, a vezető által könnyen visszaellenőrizhető módon. Rugalmas beállításainak köszönhetően számos üzleti folyamatot lehet vele modellezni, így a járműértékesítés mellett más, összetett ügymenetek szabályozására és irányítására is alkalmas, mint például kárrendezés vagy ügyfélpanasz kezelés. Minden (például kárrendezési) ügyhöz, értékesítés esetében beérkező érdeklődéshez (LEAD) nyit a felhasználó egy dossziét, amelybe elejétől kezdve rögzítésre kerülnek az információk, dokumentumok, feladatok, és azok elvégzése, ezáltal egyben látható az összes információ és hogy hol tart. A dosszié a státuszain keresztül vezeti a felhasználót a folyamat végrehajtásában. A rendszer biztosítja a zárt működést, így például  akár a leadként rögzített érdeklődővel, akár az ügyféllel mindaddig foglalkozni kell, amíg a vele való tárgyalás dokumentáltan végigmegy az előírt ügymeneten. A folyamat során megadott adatok különböző listák és vezetői riportok segítségével kinyerhetők, valamint a rendszer része a folyamatban levő tárgyalások vezetői ellenőrzése, és annak dokumentálása. A CRM modullal megtámogatott, tervezett és tudatos értékesítési tevékenységeket az értékesítő könnyen kézben tarthatja, míg a vezető folyamatosan kontrollt gyakorolhat a munkatársak tevékenységei felett.


Legyen a munkafelvevő is mobil! Az okostelefonok nemcsak a szórakoztatás és a szabadidő eltöltésének korszerű eszközei, hanem a munkavégzés hatékony segítői is. Megvizsgáltuk, hogyan tudnánk ezt a technológiát alkalmazva, egy olyan segédeszközt ’faragni’ az okostelefonokból, ami igazi segítséget nyújt a DMS rendszerünket már használóknak. Első körben a munkafelvételt, mint az ügyféllel egyik legtöbb kapcsolatot tartó munkakört választottuk ki. Ennek a munkakörnek a feladatait, problémáit vizsgálva fejlesztettük ki Mobil-DMS modulunkat. Mindenkivel előfordult már, hogy a munkafelvételi pult elhagyása után jutott még eszébe probléma, vagy a felsoroltak egy része nem, vagy nem a megfelelő formában, került fel a munkalapra. A mobil munkafelvétel modul segítségével akár az autó mellett állva mobiltelefonon nézheti meg a szerviztörténetét, rögzítheti a hibaleírást és a megrendelt munkákat, tölthet ki munkalappal kapcsolatos adatot, például km-óra állást, dokumentálhat sérülést és tölthet fel fényképet a DMS rendszerbe. Tegye hatékonyabbá a munkafelvevők munkáját és biztosítsa a kényelmet ügyfeleinek Mobil DMS-sel!


A TMK 4.0 ügyviteli rendszerből táplálkozó webes Vezetői Információs Rendszer (VIR) naprakész információval képes ellátni a vezetőket, ezáltal magas szinten alkalmas a döntéshozatal hatékony támogatására. Az ügyviteli rendszer adatforrásaiból képes mutatószámok generálására. Ezek beállítását követően a rendszer az aktuális adatállományból naprakészen és automatikusan elkészíti a mutatószámokat, összehasonlításokat és grafikonokat. A modul alkalmas a vállalat üzletmenetében jelentkező trendek hatékony jelzésére, a releváns számok változásainak megjelenítésével. Az összehasonlítások alapja lehet például: előző év azonos időszaka, előző x hónap, év elejétől a ma dátumig stb. A mutatószámok és diagramok bontása is megvalósítható és a felhasználó számára egy „kattintással” elérhetővé tehető. Tervadatok megadására vagy feltöltésére is van lehetőség, így a terv-tény összevetés is megvalósítható. A VIR sztenderd HTML formátumban készíti el az információs felületeket, így azok megjeleníthetők pc-n, tableten, mobiltelefonon.


2018. május 25-én hatályba lépett a GDPR (General Data Protection Regulation), az Európai Unió adatvédelmi rendelete. A GDPR hatálya kiterjed minden olyan vállalkozásra, akik személyes adatot kezelnek az EU-ban működő tevékenységük keretén belül. Ezek az adatok csak meghatározott és jogszerű célok alapján tárolhatók és csak előre definiált, indokolható ideig. Felhasználásukhoz adatkezelési hozzájárulás szükséges, és az ügyfelek bármikor kérhetnek adatszolgáltatást a tárolt személyes információikról. A rendelet be nem tartása komoly bírsággal járhat, ez az éves árbevétel 4%-át is jelentheti, vagy maximum 20 millió eurót attól függően, hogy melyik a nagyobb. A TMK 4.0 DMS-hez készített modul célja, hogy segítséget biztosítson a GDPR-ban meghatározott feltételeknek történő megfelelésben.


A TMK 4.0 Gépjármű Kereskedői Rendszerhez készült Dokumentumkezelő Modul segítségével könnyedén felvihetők, nyilvántarthatók, rendszerezhetők, szükség esetén törölhetők az adott ügyfélhez, gépkocsihoz, céghez kapcsolódó dokumentumok. A program  képes megkülönböztetni megtekintett és nem megtekintett iratokat, továbbá minden fontosabb műveletet naplóz, így többek közt a megtekintéseket, módosításokat, mentéseket. Egy dokumentum több verziójának kezelése is lehetséges. Ezek a későbbiekben visszanézhetők, rendezhetők.


Termékeinkről és szolgáltatásainkról  bővebben a következő elérhetőségeinken  várjuk szíves megkeresését ->