A Progression Kft. számára a minőség 3 fő értékben fejeződik ki:

ELÉGEDETT ÜGYFELEK

ELÉGEDETT MUNKATÁRSAK

ELÉGEDETT TULAJDONOSOK

Ügyfeleinkkel szorosan együttműködve dolgozunk, és testre szabott megoldásokat kínálunk. Munkánk során törekszünk a megrendelői igények lehető legpontosabb felmérésére, azok kielégítésére, majd szolgáltatásaink folyamatos ellenőrzésére a megszokott magas színvonal megtartásával, valamint a szerződésben vállalt feltételek maximális teljesítésével.

Legfontosabb tőkénket kollégáink jelentik: hozzáértésük, önállóságuk, kreativitásuk, teljesítményközpontú gondolkodásmódjuk. Sikereink titka – és egyben fejlődésünk alapja – a szervezeti kultúránk. Hisszük, hogy a kiváló minőségű szolgáltatás csak magasan kvalifikált, állandóan fejlődni képes, motivált és cégük iránt elkötelezett munkatársakkal valósítható meg, ezért szakmai képzések és az infrastruktúra biztosítása alapvető vállalatunkban. 

Munkánk eredményeként képesek vagyunk arra, hogy versenytársaink között vezető piaci pozíciót töltsünk be. Meggyőződésünk, hogy a magas színvonalú szolgáltatás, az elégedett ügyfelek és a hatékony, motivált munkatársak magukban hordozzák a tulajdonos által elvárt üzleti célok teljesülését is.